Strona responsywna – co to znaczy?

 

Responsywny design (responsive web design) – jest to technika projektowania stron internetowych w taki sposób, aby jej wygląd dostosowywał się automatycznie do rozdzielczości ekranu, na którym się wyświetla.

Responsywność

Dlaczego Twoja strona powinna być responsywna?

 

Z roku na rok coraz więcej osób korzysta z internetu za pomocą urządzeń mobilnych. Według raportu „Digital in 2017 Global Overview” ponad połowa ruchu w internecie pochodzi z urządzeń przenośnych. Ten trend wymusza na stronach internetowych, by były one dostosowane do przeglądania ich na telefonach komórkowych i tabletach. Co więcej, Google wspiera strony responsywne. Są one wyświetlane na wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania niż te niedostosowane.

Korzyści płynące z posiadania strony responsywnej

 

  • Oszczędność – posiadając stronę dostosowaną do wielu rodzajów urządzeń, nie potrzebujemy wersji mobilnej naszej strony lub aplikacji, co zmniejsza koszty.
  • Dostosowujemy się do potrzeb klienta – z badań jednoznacznie wynika, że wpływ urządzeń mobilnych na ruch w internecie jest ogromny i stale rośnie, dlatego posiadając stronę responsywną, zwiększamy liczbę potencjalnych klientów.
  • Klient spędzi więcej czasu na naszej stronie – w marketingu internetowym jest to niezwykle ważne, aby zachęcić ludzi do jak najdłuższego korzystania z naszej witryny. Responsywna strona z pewnością nie odstraszy naszego potencjalnego klienta.
  • Przewaga nad konkurencją – nie wszystkie strony w internecie są responsywne, dlatego posiadając taką, zdobędziemy cenną przewagę nad konkurencją.
  • Kary od Google za brak responsywności – jeżeli nasza strona nie jest dostosowana do urządzeń mobilnych, Google „ukarze” nas gorszym pozycjonowaniem naszej witryny. Co z kolei przekłada się na zmniejszoną widoczność naszej firmy w internecie.

Czy warto inwestować w stronę responsywną?

 

Jeśli zależy Ci aby Twoja strona, która notabene jest wizytówką Twojej firmy, była wysoko pozycjonowana w wynikach wyszukiwania, zachęcała swoim wyglądem potencjalnych klientów i sprawiała, że Twoja firma zyska na znaczeniu dzięki wyprzedzeniu konkurencji, to inwestycja w stronę responsywną jest z pewnością dobrą decyzją. Przeważnie strony responsywne są droższe i ciężko na rynku znaleźć dobrze dostosowaną do urządzeń mobilnych stronę w przystępnej cenie. Jednakże nie u nas! Wychodzimy naprzeciw wymaganiom naszych klientów. Dlatego wybierając nawet najtańszy pakiet, otrzymają Państwo stronę w pełni responsywną. Sprawdź naszą ofertę – strona responsywna już za 500 zł.